Sho allihopa

Vaknade nyss, rätt sent men somnade vid typ 3 igår så de är ju inte så konstigt haha.
Jag är ju ledig idag, så ja e kvar hemma hos Danne. Igår va ja i stan efter skolan och
shoppade lite hihi, fick me mej två koftor, två bodys, ett linne och en vanlig tröja. Ja är
faktiskt jättenöjd, skulle köpt ett par skor också men dom fanns inte i min storlek så ja
ska kolla om dom finns i min storlek nån annanstans. Annars får ja väl bara vänta tills
dom får in dom i min size haha. Efter stan så mötte ja Danne i sollentuna, sen drog vi hem
till honom och chillade, han hade match så ja gick och handlade sen lagade ja mat och
kollade på idol. När han kom hem så kollade vi på film sen slagga vi. Nu ska ja käka nått
för ja e fett hungrig, men vi hörs när vi hörs hörrni. Hare bra. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0