I'm so fucking happy right now

Shulululu. Igår va ja i skolan och efter svenskan hade ja hål timme i 3 timmar så ja mötte min
mamma i haninge och klippte mej. De blev inte så jättestor skillnad lite lite kortare och uppklippt
bara, ja själv tycker inte de att de blev så jättefint saknar mitt old hair iaf när de är uppsatt ser
de lite konstigt ut men utsläppt är de fint. Aja de växer ut. Ikväll ska ja typ på bio me en snutt.
Igår va ja hemma hos den bästa och tog de lugnt. Guud va ja har saknat honom, jättekul å träffa
honom igen. Idag i skolan så klippte jag min pappa, blev riktigt bra faktiskt. Anyway nu ska ja
börja fixa iordning mej lite hehe, smell you later babbes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0