De här e KNAS

Hello people. Igår va ja hemma hos Danne, vi gjorde inte så mycket. Kollade på fotboll käkade
och sen såg vi på The walking dead. Efter de slaggade vi. Imorse skulle ja till skolan som vanligt
men de hände lite grejer på vägen dit, ja va fett trött och kände mej lite konstig i huvet när ja va
på tåget så ja tänkte åka hem, men hann inte så långt. Ja stog upp på tåget för de fanns inga platser
sen precis när tåget skulle stanna i T-centralen så blev de helt svart för mina ögon och ja svimmade
och ramlade rätt ner i golvet. Ja vaknade av att de va nåra som hjälpte mej ut ur tåget, ja fick ligga
på en bänk och vänta på ambulansen som kom ganska så snabbt. Sen fick ja åka till SÖS och dom
tog blodprov och blodtryck. Sen tvättade dom av såren, ja fick ett sår i pannan och ett mitt mellan
ögonen på näsan. Blödde ganska så mycket så dom tvättade av mitt ansikte och sådär sen så fick
dom limma ihop såren, tur att ja inte behövde sy alltså. När dom va klara så fick ja åka hem. Min
pappa kom in till sjukan så vi åkte hem i bilen.

När vi kom till nynäs så skulle han ta en spruta så ja följde med. Efter de åkte vi till ICA och hyrde
en film och efter de så handlade vi thaimat sen hämtade vi min syster och hennes dotter och efter
de så åkte vi hem. Vi kollade på film men ja råkade somna, nu känns de lite bättre men har fortfarande
ont i pannan och på näsan och lite i huvet, men de går nog över tills imorgon. Kommer fan få feta
blåtiran aså haha, inte snyggt. Aja nu ska ja vila lite typ kolla på en film och ta de lugnt.

Imorgon ska ja nog hem till Danne, om ja inte mår sämre än va ja gör nu alltså.
Anyway skriver mer imorgon innan ja drar. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0