DAX FÖR FRÅGESTUND !!!


Kommentarer
Postat av: K

Hur haffar man dig ? <3<3

2010-05-19 @ 19:02:15
Postat av: andre

Hur många förhållanden har du haft?

Vem var bästa killen?

Kanske kan avslöja några namn?:D

2010-05-19 @ 20:46:26
Postat av: HANAN

äcklig horunge som inte ens vågar svara HAHHA alla kommer få veta.

2010-05-19 @ 23:13:49
Postat av: Bellah

Ja men gå och säg vafan du vill ser de ut som att jag bryr mej lr ?

2010-05-19 @ 23:20:16
Postat av: Anonym

men varför ljög du om det de allt ja vill veeta

2010-05-20 @ 07:39:01
Postat av: Bellah

Vrf skulle jag ljuga om en sån sak ?

2010-05-20 @ 10:01:14
Postat av: Anonym

För att du får pengar, SKADESTÅND kallas det. Ta tillbaka dina lögner om oskyldiga killar för fan!

2010-05-24 @ 11:07:50
Postat av: mmm

Bra den sista kommentaren!!

2010-05-24 @ 12:40:31
Postat av: a

Du är så jävla patetisk bella jag fattar inte hur du kan leva med dig själv, om jag hade gått i dina skor hade jag hoppat framför tåget. En äcklig liten orre som borrar på fester som sen blir "övermogen idiot", hur fan pallar du med dig själv? vart fan är föräldrarna? om bara din stackars lilla mamma på ica kvantum fattade vad du höll på med, om alla här nere i nynäs förstog hur du egentligen är som dom flesta redan vet, ALLA HAR LÄMNAT DIG FÖRUTOM MICCIZ, det är fan tragiskt. Micciz är 19 år och är tvungen att hänga med ett litet barn! Gör nynäs och världens samt dina orre rykten överallt i rinkeby,tensta,fittja,norsborg! Gå och dö

2010-05-24 @ 12:43:36
Postat av: Bellah

HAHAHAHAHAHA, jag anmälde inte ens Mass, så vrf skulle jag då ljuga om de för pengar ?



2010-05-24 @ 17:44:01
Postat av: Bellah

Jag skiter i om du tycker att jag är patetisk, och tror att mitt liv är skit. Jag mår bra och står upp för mej själv, tro och tyck vad du vill men ja bryr mej iaf inte. Tycker bara de är så töntigt att folk ska tro att dom veta saker om hela mitt liv och försöka trycka ner mej. Mina föräldrar har ingenting med de här att göra så vrf blandar du in dom för ? Min mamma vet allt jag gör, gå gärna och fråga henne själv om du nu inte tror mej, och ja bryr mej inte om vad folk i nynäs tycker och tänker heller, har dom nått att säga till mej kan dom säga de till mej IRL. och ingen har lämnat mej ja avslutade vänskapen med dom flesta ja inte umgås med längre, de är ingen som tvingar mikis och vara med mej hon är de för att hon antagligen vill vara de, och åter igen så fattar ja inte vrf du drar in en av mina kompisar ? Aa ja kan erkänna själv att folk har pratat om mej, men de skiter jag i. Jag får ha sex med vem ja vill så :)

2010-05-24 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0