Träningsverk ..

Shulululu allihopa. Igår efter träningen va jag helt döööd om ja ska vara ärlig.
Vi gjorde fett många armhövningar, så när ja kom hem skakade mina armar nästan.
Nu är de lite bättre men gör fortfarande inte ont, fast de är ju bara bra eftersom
de betyder att jag bygger muskler höhö. Idag va ja i skolan, när ja kom hem så
käkade jag lite, och nu ska ja titta på Baksmällan, haha fyfan en utav mina favoriter
just nu faktiskt. Passar på och bleker tänderna lite också.

Imorgon e ja ledig, för vi har studiedag. FETT NAJJS !!
Så ja ska nog dra till stan och köpa en grej jag vill ha. Igår va min förra
utekatt Charlie aka FATSO och hälsade på, roligt. Va skit länge sen
ja såg den där tjockisen faktiskt. Anyway nu ska ja se på filmen.

PEACE ♥



Här har vi Gustaf 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0