Morsning korsning

Va händer allihopa ? Själv sitter jag och spelar sönder C.B, låten changed man. LÅTER ÄR JU BARA BÄST !!
Anyway, idag va ja i skolan som vanligt. Vi hade typ prov/läxförhör idag. Ja hade inte pluggat nånting men ändå kunde jag skit mycket, vart faktiskt riktigt förvånad haha. På engelskan så körde vi typ en tävling de va fett roligt.
Vårat lag vann, ofc haha. De va fett kul för först låg vi efter sen tog vi igen alla poäng haha. Efter skolan så drog jag hem, käkade och tittade på Adam och Eva, och nej inte den där när dom e små. De är en annan Adam och Eva där dom e vuxna. Snart äre Andra Avenyn, YEES. Skit spännande nu ju, så missa inte de på 1an klockan 9.
Nu har äntligen mina pengar från jackan kommit, hundra år efter .. Aja hörs senare.

Bless yah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0