Today's sentence

Player är för nybörjare, kärlek är för proffs


Kommentarer
Postat av: Emelie

För det första så har jag o "Hon" inte brytit vår vänskap pågrund av att hon legat med min väns ex, utan andra SKÄL också, bland annat att vi tjafsar väldigt ofta i huvudtaget, så jag fattar inte vrf folk är så kallade "sura" på mig o lägger sig i själva när dem inte vet anledningen. Jag tycker detta är onödigt, o jag har SLÄPPT det här, jag har annat för mig än att gå runt o vara sur, jag o "Hon" är inte vänner o så är det bara just nu, varför vet bara jag själv eftersom att jag känner att vi inte ska va vänner helt enkelt av vissa anledningar o ni har inte med det att göra mer än jag o hon. Jag blir inte sur på er o kmr inte börja tjafsa med er mer om det här för att ni kommenterar, så ni får hålla på om ni vill, jag lägger inte mer energi, jag har sagt vad jag tycker till personen det handlar om o det står jag för, jag har inte dragit in andra för att hacka på henne om det här så jag tycker det är onödigt att vi ska behöva starta ngt slags krig?, dem som väljer att inte vara vän med henne mer också har en egen vilja o en egen åsikt så ni kan va lika sura på dem också isåfall. "A" har sagt att hon ändå inte kmr att va vän med "hon" sålänge som hon umgås med "P" så det är väl upp till "hon" om hon vill bli vän med "A" igen eller inte. Det är ingen som har sagt att allting inte kommer bli bra en dag? vilket ni inte verkar tro att det ska bli. Och ni gör ju inte hennes sitts i det hela bättre genom att gå o va sura o tro de värsta hela tiden. Det är allt jag har o säga.

2010-08-30 @ 10:19:36
URL: http://emiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0