Rest In Peace

Jag fick nyss reda på att min Farmors bror har dött. Han dog tidigt i morse runt klockan 5.
För en månad sen ungefär kanske lite mer, fick han reda på att han hade cancer. Och nu har
han dött. Tänk er själva att leva med en sån smärta att man bara vill dö ? Fatta hur hemskt
att få reda på att man bara har en kort tid kvar att leva ? Fyfan vilken jävla chock man skulle
få. Jag va inte jättenära släkt med honom, men nåra ja va liten brukade jag träffa honom
ganska mycket när vi var på gotland, eftersom han bodde där. Men de känns ändå lite
konstigt där inne. Nån jag känner, har dött.. Har faktiskt aldrig varit med om de, som
tur är. Ni som fortfarande har livet i behåll, ta vara på de. För som sagt man vet aldrig
när de kommer att ta slut..

 Rest In Peace Nänne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0