Film hela dagen

Nu ska ja kolla på The beach, en annan jättebra film med Leonadro dicaprio i huvudrollen.
Den är sviiinbra, men har inte sett den på år och dagar aså. Snackade me en bra kompis
till mej idag, som heter Angelica. De va jättelänge sen jag snackade med henne så de va
jätteroligt. Hon har fått en liten son, som är hur gullig som helst, i för sej har jag bara sett
en bild på honom men iaf haha, skit söt unge. Den här veckan tror ja kommer bli toppen.
Förhoppningsvis så får jag min lön på onsdag, på torsdag blir de ny piercing och efter de
blir de förmodligen bio, Lika barn leka bästa tror ja de kommer att bli, hoppas de och helgen
kommer nog bli toppen om planerna blir som dom ska. Snart blir de ny tatuering också.
Anyway nu ska ja kolla på filmen innan klockan blir för mycket. Hörs imorgon typ.

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0