Good morning everyone



Pallade inte blogga igår så jag gör det idag istället. Igår va ja i skolan sen drog ja till stan och köpte
collage tröjan på bilden där nere. Funderar på att köpa den röda också (om den finns kvar då dvs).
Efter de så drog jag hem, duschade och fixade mej sen åkte jag till högdalen och träffade en old friend.
Vi kollade på Friday the 13, den e faktiskt riktigt bra. Tycker iaf ja. Vi drog vid typ halv 9. Ja råkade
missa tåget så ja fick sitta och vänta i Älvsjö i typ 20 minuter, sucks. Aja när ja satt där och väntade
så kom lilla Thomas från ingenstans och ba heeej !! Ja ba haha hej, sen snackade vi lite och sådär.
Sen kom hans tåg så då va han tvungen å dra. Aja sen när ja kom hem så kollade ja på tv och satt
vid datan en stund sen sov ja.

Idag är jag hemma, kände mej lite krasslig så stannar hemma idag. Har inga planer för dagen
än så länge, men hoppas de händer nått kul. Imorgon kommer bli bästa dagen på länge, om
de blir som planerat alltså höhöh. HOPPAS DE !!

Anyway nu ska ja käka frukost så vi hörs.

Smell ya later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0