Bakis ..

Igår va de PAAARTY i Ösmo. De va lite halv tråkigt men efter ett tag belv de fett najjs, va med jättemånga roliga människor. Efter ett tag när ja hade fått i mej lite dricka började ja och min lilla prinsessa dansa loss på dnasgolvet, NAAAAAAAAAAAJJS ! Sen råkade ja ramla men kom upp igen till slut och dansade vidare. Kommer inte riktigt ihåg vikken tid vi drog hem men iaf ja gick med min lilla Nisse, sen försvann hon bara, skit skummt men iaf sen fick ja sällskap av några andra snälla kompisar, som följde me mej till tåget, och kollade till mej så ja inte skulle gå av vägen typ hahaha. Aja iaf sen kom ja hem till sluta och vaknade bakis .. Inte kul. Anyway sen drog ja med min syster och hennes unge till centrum. Efter de mådde ja ganska bra nu har ja vilat en stund och mår suuuuuuuper. Har inte en aning om vad som händer senare men hoppas att de blir nått kul iaf. Aja hörs senare.

Peace and Love ♥

Förresten ja har fått jättemånga kommentarer om att min hår blev jättefint, Vad tycker ni ? Hiss/Diss ?



- SKÅL, FOR THE ALKOHOL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0