Svaren till era frågor

Här får ni svaren skithögar :)

Postat av: random

har du haft sex med en neger ?


Svar : Ja det har jag, sen kan man ju visa lite respekt och säga har du haft sex med en mörk istället för att säga neger ..

Postat av: Jag

Har du ljugit i en domstol någon gång?



Svar : Nej jag har inte ljugit i en domstol, men däremot så har jag undanhållit saker.

Postat av: Lisa

Hur mycket fick du i skadestånd på de 2 fallen du sägs vara offer ?


Svar : BRY DEJ INTE !


Postat av: Svenne

Hur tänker du när du sover över redlös el full hos killar du knappt känner, nu när du säger dig vara offer i andra mål?


Svar : Ja sover inte över hos killar om de inte känns rätt, gör de inte de så drar ja hem lr nån annanstans .. Plus att ja har underbara vänner som har koll på mej om ja råkar däcka ;)




Postat av: Lussan

Delar du och Hanan lika eller hur har ni gjort upp delningen?


Svar : Vrf i hela friden skulle vi göra de ?



Sjuka frågor men ni har iaf fått svar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0