Music ♥



Aaah

Att jag inte kunnat se, jag kan typ inte fatta det
det e för fan den första gång jag ser dej

Du e ett ascoolt tidsfördriv, ja du e horan i mitt liv

Som en blixt från himlen, vad e de med mej?

Jag tror jag har varit blind fram till idag
Då du plötsligt såg på mej och sa

Fuck off and die, du e för ful för mej och din morsa går för en hundring
du sa det rakt i mitt fejs

Va vill du ha? Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring
för jag vill va i din space

De känns fan helt jävla vilt, tänk all tid som jag har spillt
Du e allt jag vill ha, jag tror jag har blivit omvänd

Oo, och plötsligt så står jag här
Nu kan jag se hur fin du är och jag blir jävligt pissed om du har en boyfriend

Jag bara hoppas på att du vill va min tjej
Om du e motherfucking fresh på det så kom å säg till mej

Fuck off and die, du e för ful för mej och din morsa går för en hundring
du sa det rakt i mitt fejs

Va vill du ha? Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring
för jag vill va i din space

Fuck off and die, du e för ful för mej och din morsa går för en hundring
du sa det rakt i mitt fejs

Va vill du ha? Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring
för jag vill va i din space


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0