Men hallå alla

Idag har ja varit hemma för de mesta. Träffade ett par kompisar en stund sen va min syster på besök. Sen mötte ja Mikiiish och vi hade skit kul hahah. Finns inte mycket mer att säga förutom att ja blir så irriterad på alla som skriver så jävla fucking STÖRDA frågor i min frågestund som ja har just för tillfället, ja ska svara på era frågor men inte just nu. Tycker de bara är så jävla patetiska frågor allt handlar liksom bara om en jävla fucking händelse låt de vara för ja kommer ändå aldrig skriva ut vad som har hänt mej så, de spelar liksom ingen roll. Har ni nått att säga till mej, så säg de till mej irl(i riktiga livet)istället.

PEACE OUT HATERS


Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår att du helst vill glömma detta eftersom du har satt oskyldiga människor i skiten. Dessa lögner får du leva vidare med resten av ditt liv. Bara att komma i håg när du i framtiden inte kommer må så bra när du inser vad du ställt till med.

Skadeståndet får du väl shoppa loss för så du slipper samvetskvalen för det du ställt till med.

Karmalagen kommer gälla även dig!

2009-10-30 @ 06:08:19
Postat av: Lisa

BRA RUTET FRIDA



jag har ju lyssnat på lögnerskan så jag är beredd att hålla med



Shoppa du bbellaah om det gör dig lycklig men fundera på om läget varit tvärtom ......

2009-10-30 @ 14:36:05
Postat av: Bellaah

Aså orka att du skriver olika namn när de är exakt samma IP hela tiden tror du inte att ja vet att de är samma person lr ? Ja förstår inte hur du kan komma och tro att du vet saker om mej och påstår att ja har satt oskyldiga människor i skiten, vet inte riktigt vad du menar med de men om du menar de ja tror så ska du ta och hålla käften du vet inte ett skit om de där så FUCK YOU ! Och vadå karmalagen kommer gälla även dej, du sitter och snackar en massa skit, har du nått att säga till mej så behöver du inte skriva de på min blogg och sitta där och leka bakom en dataskärm.

2009-10-30 @ 14:37:06
Postat av: Bellaah

Lyssna nu "lisa" Ja vet att du bor i Nynäshamn så du kan ju ta och säga de du har och säga till mej face to face istället, för ja pallar inte med dina töntiga kommentarer där du skriver att du vet vad som har hänt och en massa skit för de är ändå bara skitsnack de du skriver så har du nått du vill snacka med mej om så ta de med mej i verkligheten istället. Sluta tro att du vet grejjer om mej !

2009-10-30 @ 14:42:24
Postat av: lisa

LYSSNA NU JÄVLIGT NOGA BBBBBEEEELLLLAAAAAHHHHHH



JAG BOR INTE i nynäs och skulle jag få syn på dig på pendeln in till ditt plugg skulle du nog se ngn ulka så illa mår jag helt plötsligt av dina förnekelser och lögner



Var ärlig och berätta din version då istället för att leka rikemansunge för det är du ju inte.

2009-10-30 @ 16:08:19
Postat av: Bellaah

Vrf står då din IP adress att du bor i Nynäs ?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA va synd att du mår så illa av dom som inte ens är lögner, SLUTA LÄS MIN BLOGG OM DE STÖR DEJ SÅ JÄVLA MYCKET DA !



Ja leker inte fucking rikemansunge när har ja nångonsin sagt att ja får mina pengar av mina föräldrar ? VAH ?!



Vrf ska ja lägga ut mitt privat liv på internet för ? Bara för att en liten "lisa fisa" vill veta om de ?

2009-10-30 @ 17:18:37
Postat av: Lisa

För att servern kanske står där .... bor i Farsta ...nästa fråga ? Lisa fisa vet dina lögner och vet vad du sagt i rätten och vet både aug och nästa fall ....nästa fråga du vill ställa ?

2009-10-30 @ 21:32:02
Postat av: Frida

Ta tillbaka dina lögner så kanske du också kan få ett bra liv för HUR känns det med vetskapen om hur du har ljugit i rätten? Hur kan du leva vidare med det? Det skulle jag vilja veta på din sk frågestund men även där är du väl för feg för att ens svara. Enklast så eftersom du vet att din lögn tillslut kommer fram. Gör något åt den redan nu så får du kanske frid framöver i ditt sinne.

2009-10-30 @ 22:26:45
Postat av: Lisa

2009-10-31 @ 08:07:26
Postat av: Lisa

sedan undrar jag varför man måste betala pengar till andra som du gjorde för att folk ska vittna, men jag kanske ljuger där med :D



Lovar att inte påfresta ditt samvete på ett tag det verkar ju vara känsligt stackars lilla I

2009-10-31 @ 08:08:46
Postat av: Bellaah

Vafan är de som får er och tro att ja sitter och ljuger i en rättegång ? Vrf skulle jag göra de ? De finns ögon vittnen på att ja har varit med om de så vrf tror ni ja sitter och ljuger för och nej ja betalde inte henne för att hon skulle vittna hon ville ha pengar för att hon gjorde de sen va ja snäll och gav henne pengar som tack för hjälpen jävla mobboffer båda två, GET A LIFE!

2009-10-31 @ 16:42:51
Postat av: Lisa

Bella bella bella mobboffer ? Ja det får stå för dig, jag är stark nog att stå för sanningen och jag ÄLSKAR dina frågor för det bevisar SÅ mycket att du är SÅ falsk !

2009-10-31 @ 19:11:28
Postat av: Lisa

Ps att ha ögonvittnen enligt dig eller att muta vänner med pengar (ord mot ord)

2009-10-31 @ 19:35:35
Postat av: Bellaah

ASÅ FUCK YOU DIN HORA JA PALLAR INTE ME DEJ LÄNGRE TRO VAFAN DU VILL OCH TYCK VAFAN DU VILL DU VET INGENTING OM MITT LIV IAF SÅ JA BRYR MEJ INTE ... OCH JA HAR INTE FUCKING MUTAT NÅGON FÖR Å VARA VITTNE !

2009-10-31 @ 20:00:54
Postat av: Frida

Är man lösaktig så får man stå för sitt leverne och dess konsekvenser. Synd bara att du ska få pengar för ditt...

2009-10-31 @ 21:04:18
Postat av: Lisa

Hora ? Jag ? Nu är du scitzo va ? JAG har inte fått pengar för mitt.

2009-10-31 @ 21:06:47
Postat av: Josephine Gascon

haha, hon betalade inte mig några pengar iallafall. Jag menar, jag vittnade också. Men inte behövdes det någon mutning för det inte. Vissa har vänner som ställer upp för sånt, andra inte!

2009-10-31 @ 21:58:30
Postat av: Bellaah

Åh gumman va ett tag sen man hörde nått från dej :)

Tack stumpan där ser ni era små fittungar ;D

2009-10-31 @ 22:08:56
Postat av: Frida

Tar man emot pengar för att få sig ett ligg så är man en hora även om det är i form av ett felaktigt skadestånd.

Garanterat inte sista gången detta "händer" i ditt liv så lösaktig som du är! Synd bara att du ska springa och anmäla.

2009-10-31 @ 23:54:07
Postat av: Bellaah

Aså är du helt psykad i skallen lr ?

Hade inte du anmällt om du hade blivit våldtagen lr ditt jävla cp barn ? Ja hoppas du också blir de så ska du få kännas hur de känns din lilla horunge, att du ens kan sitta och skriva sånt där du måste ju ha nått allvarligt fel i din skalle aså ...

2009-10-31 @ 23:59:11
Postat av: Frida

"Det finns ögonvittnen på vad jag har varit med om" skriver du:

Nej Bella, det är ju precis det som det INTE FINNS. INGEN har sett detta mer än du! De andra har INTE sett något och det vet du! Ta tillbaka din jävla lögn!

2009-11-01 @ 00:02:19
Postat av: Bellaah

Jo de gör de ja har inte sagt att dom såg allting men dom såg en del av händelsen så FUCK YOU !

Kom inte och tro en massa du va inte ens där så du vet inte vad som hände. Dom ända som vet exakt vad som hände de är jag och killarna så TAGGA !

2009-11-01 @ 00:08:15
Postat av: Lisa

"Jag och killarna som vet...." Känns som någon tejpat munnen på andra halvan. Josephine du vet att det inte var en anmälan utan TVÅ va ? TVÅ olika händelser ... Såg du allt så du med gott samvete kunde vittna ? Nävisst nä det gjorde du inte för det har I just skrivit ovan att det gjorde du inte.

2009-11-01 @ 08:58:47
Postat av: Anonym

Ha ha ha... lösenordskydda så mycket du kan för ditt tragiska liv kommer du ALDRIG ifrån hur mkt du än försöker. Mohaaaa ditt fega pucko! Där visar du verkligen att du inte klarar av att höra sanningen.

2009-11-01 @ 10:34:19
Postat av: Anonym

Med ditt leverne får du räkna med att vissa killar tar dig för den lilla bimbo du är honey! Garanterat inte första gången du blir sk utnyttjad!!

2009-11-01 @ 10:37:24
Postat av: Bellah

Säg va du vill pallar inte snacka med en patetisk person som dej längre, du visar bara själv hur patetisk du är när du sitter och skriver en jävla fucking bok varenda gång du kommenterar och tror dej veta allt som har hänt mej, när du inte ens känner mej hur patetisk får man bli egentligen ett tips skaffa dej ett bättre liv och sluta lägga dej i andras ...



I wont cry all I'm gonna say is, fuck you and goodbye !

2009-11-01 @ 16:59:16
Postat av: lisa

2009-11-01 @ 17:39:50
Postat av: lisa

Men I då ;) vi 2 känner varann

2009-11-01 @ 17:40:51
Postat av: Lisa

Nackdelen med dig bella eller ISABELLA är ju att du lever upp skattepengarna som OFFER kunnat få.

2009-11-01 @ 19:27:57
Postat av: Anonym

Ha jag vet mer än du tror! Mitt liv är bra men frågan hur ditt trashiga liv kommer att bli i framtiden.

2009-11-02 @ 08:27:48
Postat av: Bellaah

Bättre än ditt tydligen ...

2009-11-02 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0