FEEESTA :D

Nu drar ja och festar, hörs när ja kommer hem.

Peace out bitches ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

först vill jag ba säga att din blogg är skit rolig att läsa :) jag brukar se dej på tågen ibland, och har hittat din blogg nuuu :) dene rolig aså, fortsätt lägga in outfits och d du ha shoppat osv, du har bra smak aså :) sen ge gääärna mer tips :) sen undrar jag om du är från grekland? :D puss <3

2009-10-18 @ 17:27:04
Postat av: Bellaah

Hehe tack så mycket de va roligt att höra, hah ja jag åker ju runt en hel del :P Just nu är de blir svårt att lägga in bilder för min ena mobil e sönder men ska beställa en ny så snart blir de mer bilder, och tack för att du säger att ja har bra smak och mer tips kommer i promis ;D Jag är svensk medborgare :)



Peace

2009-10-18 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0