Gårdagen va tuuung :D

Shulle alla bhullar. Igår chillade ja i ******* med mina homies hehe och me min älskade wifey, de va fett najjs även fast vi va på världens panklodigaste ställe men de va kul iaf. När vi åkte dit så mötte vi på en massa roliga människor de va jättekul sen va de en kille i min skola som gick av på samma ställe som oss och först gick han helt normalt sen börja han gå helt cp ja och Mikis doooooooog av garv hahaha och innan de när vi va i stan så såg vi en gubbe som gick och putade ut röven som faaan så då skrattade vi också, såg verkligen skit kul ut hahah. De va ett tag sen ja va med my boys så de va kul och träffa dom igen hehe. Vi va först ute sen drog vi till en "lokal" och chillade där och hade fett kul, sen efter ett tag, så drog typ 3 av dom så resten va kvar och chillade till slut va de bara ja och en av kissarna som va kvar så vi satt där och väntade på my wife för hon skulle fixa cigg så vi satt och väntade på henne medans en av mina homeboys va och letade efter henne haha knaaaas. Anyway vi satt och snackade och ja höll på däcka typ hela tiden höh. Vid typ 6 på morgonen så drog vi till en annan kompis och sov där tills klockan 11 och sen drog vi hem. Nu sitter ja och dricker coola, MUMS ! Och ska snart hoppa in i duschen, och sen börja fixa mej för ikväll. För då är de PAAAAARTY PÅ GÅNG ASÅ ! Hann tyvärr inte ta nån bild på gårdagens swagg men ni får en på dagens de lovar jag er. Aja nu ska ja käka så vi hörs.

Peeeace out ♥

- FABEL ASS
- Hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0