Liars ..

Jag är så jävla irriterad på alla människor som tror sej veta en massa saker om en situation men som egenligen inte vet ett SKIT ! Som bara har hört en massa saker från andra personer som ljuger. Ingen bryr sej om vad jag tänker lr vet hur jag egentligen känner är så irriterad på de. Men aja vad ska man göra, life goes on .. Ja va ledig från skolan idag på grund av vissa skäl. Så jag och mamma var i stan och handlade lite. Ja köpte en t-shirt, armband, örhängen och ett par solglasögon. Sen hittade jag en skit fin balklänning men den fanns tyvärr inte i min storlek .. SUCK ! Måste hitta en snart aså balen är fan snart. När jag kom hem åt jag pizza sen drog jag och Josephine till haninge för hon skulle byta ett par skor och sola så jag följde med henne. Nu har jag äntligen gjort klart mitt examensarbete så de va ju skönt. Nu har jag precis kollat på Ballar av stål, fyfan va sjuka dom är aså hahah. Men nu ska ja fan titta på Sex and the city.

So long suckers ♥



Grejjerna jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0