Ja fyfan aså

Shena bloggen, Igår så va jag Julia Jossan & Sanna på en klubb inne i stan och ja kan verkligen säga att de inte va lika kul som ja hade trott att de skulle vara haha. Det va Julia's kompis som fixade in oss eftersom ingen av oss är 18 ännu. Efter vi hade varit där ett tag så drog vi till Nynäs. Somnade på en gång när ja kom hem va skit trött aså. Sen vaknade jag ca 12 i morse och gick upp och käka frulle sen åkte jag och mami till Haninge och handlade litegrann, ja köpte ett par skor och en tröja. Å för nån dag sen så fick ja 2 nya leggins och ett par strumpbyxor av mamma tack så mycket dom får ni se bild på längre ner i inlägget. Nu är ja hemma och är lite förvirrad för ja ska köpa en ny garderob om typ en vecka så vi mäste flytta ut en massa grejjer och de blir väldigt jobbigt måste typ röjja i hela huset nu bara för de .. Blir rätt så jobbigt men men de löser sej väl när allt är klart. Nu ska jag ta de lungt och lyssna på musik.

Vi hörs peeace ♥



Skorna ja köpte & tröjan ja köpte sen de som ja fick av mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0