Home äntligen

Shue bloggläsare. Nu är jag hemma fett skönt. Vi drog hem vid halv 9 i morse efter att ja hade tjatat i typ 3 timmar haha först tänkte jag åka själv men dom andra fjantarna höll kvar mej där, så de va bara å vänta på dom och åka senare.
Vi kom hem vid ca halv 10 tror jag. Igår va de fan ganska najjs aså förutom att jag råkade däcka -.- aja sånt händer hoppas ja inte missade för mycket skojjigt bara höhö. Idag har jag faktiskt ingen aning om vad ja ska hitta på men de händer säkert nått kul lite senare. Har inte ens sovit än så är skiiiiit trött men men kanske tar mej en hönsvila lite senare hah. Aja nu ska ja kolla på film.

Pöss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0