Helgen

Shena, har inte skrivit på ett par dagar nu så nu äre fan dax å göra de haha. I Fredags så handlade jag med min syster i Haninge, ja hittade en jättegullig kjol som ni ska få se bild på lite längre ner i inlägget, och sen ska ni få se bild på mina kläder jag köpte i Torsdags med mami. När vi kom hem ifrån Haninge så duschade jag och sminkade mej sen åkte Jag, Jossan, Julia, Anna och Malin till Ösmo och drack lite. Efter de så drog vi hem. I Lördags så skulle jag ha träffat P men han tog sitt förnuft till fånga och stannade hemma på grund av vissa anledningar som jag tycker var mycket mogna och förnuftiga, dessvärre inte så speciellt bra för mej eftersom jag började gilla honom men men sånt är livet. Jag, Julia och Jossan va barnvakt istället hahah vi hade faktiskt ganska så roligt vi spelade in en film när jag står och dansar som ni ska få titta på lite längre ner om ni vill. Föräldrarna kom hem vid typ 4 på natten så vi drog hem då, ja va så trött att jag somnade på en gång när jag kom hem haha. I Söndags så var jag hemma med Julia och Jossan. Vi kollade på lite av Jalla Jalla, sen drog vi till ICA och köpte godis och jordgubbar, SKIT GOTT ! När vi kom tillbaka till mej så kollade vi på Linas kvällsbok. Efter de drog vi ut och rökte vattenpipa. Sen på kväll drog vi till några kompisar i Jakan haha ja va så trött så jag somnade nästan på en gång(vi sov över eftersom jag va ledig idag). Vi kom hem runt 8 i morse då mötte vi Hanan och drog till Kullsta kafé och hälsade på Julia som praktiserar där just nu. Nu sitter jag hemma och äter glass och jordgubbar och lyssnar på musik. Ska kanske möta Jossan senare men får se hur de blir. Kanske skriver lite senare.

Pöööss heej ♥



Filmen, Hahah se och njut xD

Klicka på bilderna för större bild



Grejjerna från i Torsdags, Skit fina skor lr hur ?



Och kjolen från i Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0