Haha fest lr ?

Shena töntar, hel sjuk dag skojjar inte aså. Just nu sitter jag i Rotemo hemma hos en snubbe råkade däcka en stund vid typ 11-12 men sen vakna jag till liv igen och då hade någon tydligen målat på mej hah shysst liksom. Och nu mår jag toppen haha. Vi drack lite och sådära men nu känner jag mej faktiskt rätt klar i skallen höh ska snart taggish hemåt. FETT PAIN ja har världens högsta klackar oxå kommer fan dö i dom aja ska man vara fin får man lida pin som dom säger. Egentligen skulle jag och Josephine på bio men den va slutsåld så vi sket i de och drog hit med Julia och Sanna. Aja nu ska jag fan vara lite social mot dom andra töntarna hahah.

Peeeeace baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0