FREDAG ♥

Shulle alla bloggläsare, igår va jag och mami och shoppade i stan först va vi på möte klockan halv 9 på morgonen fett tidigt så jag va tvungen å gå upp typ halv 7. Sen tog vi 7 tåget till Söder. Efter mötet så åkte vi till Stan och shoppade i lugn och ro. Vi gick runt lite överallt faktiskt. Ja hittade ett par skiiiit fina skor, en jeans jacka, en vit vår/sommar jacka, mönstriga svarta leggins, ett par ljus gula leggins, ett rött nagellack och ett läppstift. Dom lägger jag in bilder på sen. När vi kom tillbaka till Nynäs så mötte jag Mikis som va med Julia och Jossan. Sen drog vi hem till Jossan en stund, efter de tog vi tåget till Nynäsgård och gick till Willys å handlade lite. Sen tog vi tåget ner till Gröndalsviken igen dom andra skulle hitta på nått men ja pallade inte så jag drog hem istället. Sen kollade jag på Sex and the city sen sov jag haha. Idag ska jag och min syster till Haninge, hon ville handla lite och undrade om jag ville hänga me, ja så såklart ja haha så ja får se om ja hittar nått kul idag oxå för ja har lite pengar kvar sen igår så vi får se hur de blir. Efter haninge vet ja faktiskt inte vad ja ska göra ja kanske ska träffa P men de är inte säkert än så vi får se hur de blir med de. Men nu måste jag jobba med SO.

Bye bye baby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0