Birthday tomorrow !

Hej kära blogg läsare, Ja kom just på att ja inte har berättat vad ja fick av mina släktingar när dom va på besök så de ska ni få veta nu :) Ja fick en Laptop av min morbror fast de är nått fel på den(drf jag fick den) så ja ska laga den,900 kr av farfar farmor moster och kusiner, presentkort på Lindex och sminkborstar av min farbrors ex fru, en guld kedja av mamma mormor & pappa, lösögonfransar av min morbrors fru, och sen lite små saker & självklart blommar. Presentkortet va verkligen nödvändigt för ja måste köpa ny foundation, så ja och Jossan kilar nog ner till centrum och handlar snart väntar bara på att hon ska bli klar haha. Imorgon fyller jag år som ni kanske redan visste, så glöm inte å säga grattis aiiiight ;) Aja nu ska jag ta nånting å äta men skriver mer sen.

Morrs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0