Sorry för dålig uppdatering

Hejsan bloggen och förlåt för en dålig uppdatering. I förrgår va ja och min twiinie i Rinkeby med några vänner, hade fett roligt drev verkligen sönder med dom lr hur gumman ;) ? Hahaha fyfan aså, aja vi va hemma hos deras kompis och drack lite till klockan typ 5 på morgonen när vi rörde oss mot tåget. Vi kom hem vid halv 8 tror jag (på morgonen) Då gick ja och sov. Sen vaknade ja vid halv 1 och gick upp och fixade mej och käkade frukost och drog till stan, där ja mötte Mikis och Vikis. På vägen dit fick ja sällskap av min mamma och Cazzandra som skulle till vårat sommarställe, Cazzandra ville att ja skulle ta kort på henne så ja gjorde de dom får ni se längre ner. Aja ja köpte två nagellack och ett hårband sen ett par jeans shorts, dom får ni också se bild på längre ner. Efter vi hade handlat så drog vi till Rålis en stund och solade lite och snackade. Efter de så drog vi till Farsta där Mikis och Vikis käkade haha. Efter de tog vi tåget hemåt fast ja gick av i Ösmo och träffade en kompis, kom hem vid 2 ungefär missade bussen så min pappa fick hämta mej och han va inte glad kan ja säga. Aja vaknade för typ en timme sen ska snart käka frukost och sen hoppa in i duschen och sen fixa mej och dra till Rålis me Twiinie. Efter de kanske vi hittar på nått annat får se vad som händer, lägger in bild på outfit sen när ja e klar.

P.S tur att du sa att du inte pallade med barn, för ja pallar ändå inte med folk som leker fina.

Puss och Kram ♥

Klicka på bilderna för att få dom större.


Här är några bilder på busungen.


Och här är bild på de ja köpte.

- Ofta du har såhär bred röv.
Ja de har jag faktiskt, även om man nu inte kan tro de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0