Boring ..

Lite dikter som ja tycker stämmer ganska så bra ..

Varför föddes man att älska?
Älska den man inte får
Varför tändes i mitt hjärta kärlek vid så unga år
Den som älskat kan ej glömma
Den som glömt ej älskat har
Den som älskade och glömde
visste ej vad kärlek var.

Förut var vi tre: Du, jag och kärleken
Vi är fortfarande tre: Jag, sorgen och saknaden.

Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT.

Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen.

Drömmer om brännvin

Drömmer om gin

Vakna på morgonen

Full som ett svin

Kliver ur sängen

Ramlar omkull

Hur fan kunde jag

Bli så jävla full ?

Mitt liv é verkligen skit

Att födas var en nit

Allt é upp och ner

Och snart orkar jag inte mer

P.g.a. dig é jag aldrig mig själv

Jag har lust att hoppa och dränka mig i en älv

Det känns konstigt att vara glad med dig

För sen så vet jag att du bara ignorerar mig

Men att vara med dig känns också härligt

Men jag måste erkänna att det ibland även känns förfärligt

Det känns som om hela mitt liv står på spel

Och förlåt men det är ditt fel

Men, hur sur jag än é på dig så kommer jag alltid på:

Att vart jag än skulle gå

så finns du alltid kvar hos mig ändå


Brinn så länge du lever.

Låt ingen få släcka din glöd.

Brinn så vi alla kan se dig.

Vägra vara levande död


Knulla, knulla livet ut

får du aids tar livet slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0