Svaren till era frågor

Här har ni svaren på era frågor

Postat av: sirre

vad heter sjukdomen du hade?

Svar :
Sjukdom ?

Postat av: nnn

va heter han du sög av i the wave ?

Svar :
Har aldrig sugit av någon i The wave och skulle aldrig kunna göra de heller, men ja vet att de har gått rykten om de men de är absolut inte sant.

Postat av: blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kan du inte lägga in gamla bilder på dig.. yani så man ser hur du har förändrat and so on

Svar :
Har typ inga gamla bilder på mej själv, så man ser inte "förändringarna" så speciellt mycket.

Postat av:

Varför är du så patetisk? Hoppas du kan leva med dig själv ditt jävla trashluder... Du vet själv vad du har gjort inte sant? Så svara på det du i din lilla frågestund. Det enda man kan gotta sig åt när man tänker på dig är vilket skitliv du kommer ha. Allvarligt du är 16 år gammal och det enda du skriver om är ditt jävla festande och hur du somnar på soffan hemma hos vilt okända människor. Fattar inte hur man kan vara så korkad och sen skriva om det som om det vore kul. Det är nog så att det är rätt synd om dig egentligen för du verkar svag som inte kan stå emot det andra människor säger åt dig att göra och säga. Du verkar helt urgröpt i din hjärna i alla fall. Vem fan pröjsar för ditt festande och dina billiga toppar från gina tricot? Socialen eller? Jag hoppas som sagt att du får tillbaka en vacker dag det du gjort mot andra. Ha ett förbannat pissliv. Slut på frågestunden.

Svar :
För de första vem fan är de som är patetisk ? Inte fan är de ja iaf kolla va du själv håller på med de kallar jag patetiskt du sitter och skriver västa boken i min frågestund okej om de va frågor men hallå kolla vad du skriver liksom, för de andra hade ja inte kunnat leva med mej själv så hade ja väl antagligen tagit självmord och vrf skulle ja inte kunna leva med mej själv ? För de tredje nej ja vet inte vad ja har gjort mot dej lr någon annan så du kan ju ta och berätta vem du är så kanske ja kan komma på vad de är. Vrf kommer jag ha ett skitliv för ? A ja skriver om mitt festande för de är de jag gör ? Ska ja ljuga och skriva nått annat lr jag är iaf ärlig, och vadå vilt okända människor ? Driver du med mej lr ? Ska du komma och säga till mej vikka jag känner och inte känner lr ? Ja kanske tycker att de är kul, men om du nu tycker de verkar vara såååå tråkigt vrf ens läsa min blogg då ? "Det är nog så att det är rätt synd om dig egentligen för du verkar svag som inte kan stå emot det andra människor säger åt dig att göra och säga" Vad menar du med de ? Tror du folk tvingar mej till att festa lr ? Dom som betalar för mitt festande är jag själv ibland och mina kompisar som bjuder oss. Mina kläder betalar jag oftast själv, absolut inte socialen vrf skulle dom liksom ? Hah får tillbaka vad ? För de fjärde du ska inte komma och säga att min frågestund är "slut" för de bestämmer jag själv, så fuck you but have a nice day :)

Postat av:

Vart har din så gode vän Hänän tagit vägen då?

Svar :
Vi är inte vänner längre men vrf vi inte är de är ingenting ja tänker sitta och skriva om i min blogg.

Postat av: josephine

Ni människor är så otroligt barnsliga, allt ni vågar göra är att sitta och tracka en person genom en jävla blogg. Modigt är det ju fan knappast. Hur man kan skriva en hel jävla saga utan att ens våga skriva ut sitt namn. Ska man säga vad man tycker och tänker om folk ska man våga stå för det också. Man skriver inte en bok utan att skriva ut sitt riktiga namn din efterblivna idiot!!

Svar :
Du har så rätt älskling :)

Postat av: BK

Britta! om det känns bättre då!

Svar :
Väldigt moget..

Postat av:

vilket gymnasie har du valt och vilken linje? :)

Svar :
Jag gjorde en sen ändring i mitt val så jag vet inte riktigt ännu vart ja kommer att gå men ja har iaf valt Fryshuset estet, Enskede gård frisör, St: Martins gymn frisör, Farsta Handels turism och resor, St: Martins mode och design, Cybergymn estet så någon av dom blir de :)

Postat av:

Hur mycket spenderar du på kläder och smink varje månad ungefär :)?

Svar :
Svår fråga, hm smink köper jag inte speciellt ofta ja använder de tills de tar slut sen köper jag nytt de håller kanske 2-5 månader beror på hur ofta jag sminkar mej :P På kläder kanske ja spenderar 1000-2000 i månaden.

Hoppas ni fick ett bra svar :)


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in sommarklassikern (: BIG LOVE <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/grease-summer-love.html#comment

2009-08-03 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0