Hallå där

Sitter på tåget mot Nynäs, ska göra naglar på min syrra. I tisdags va en av dom bästa dagarna mitt liv, hade så JÄÄÄVLA ROLIGT!!! Dagen började med att ja åkte hem till Carro,där emmelie redan va. Sen fick vi skjuss till skolan av Carro pojkvän. Vi drack lite sen hade vi foto å lite sånt sen delade dom ut stipendium å grejer å efter de hade vi utspringet, FYFAN VILKEN KÄNSLA DE VA!! Efter de bytte vi om å sa hej då till familjen å sen åkte vi flak. De va så jävla kul. Vill verkligen göra om de. Efter de åkte ja hem till Nynäs, dyngsur haha, mina släktingar va redan där. Vi fikade å käkade å sådär. Efter de drog ja hem till rotan. Dagen va jävligt lyckad å ja kommer aldrig å glömma den dagen.

Iaf imorn ska ja på fest hos Kim, vi ska typ fira studenten imorn eftersom typ ingen pallade i tisdags haha. De va väl de ja hade å berätta, så ha det!!

P.S tack alla som va me å firade mej å tack alla brudar som gjorde min dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0