God morgon gott folk

Väntar på bussen i rotan, ska hem till Nynäs å göra naglar. I torsdags va de sista dagen på praktiken, lite tråkigt. Ska nog gå å hälsa på nån gång hihi. Anyway i fredags så gjorde jag naglar pä Alicia å efter de drog vi å käkade kebab å sen drog vi till mix å drack lite. Efter de drog båda hem till sej. I lördags så fyllde ja år, fick tårta å allt på morgonen sen drog ja till Akalla me Emmelie. Efter de drog ja hem till dannes bror å firade deras dotter å käkade tårta å sådär, vi firade mej lite också hehe. Efter de drog ja å Danne in till oss å Danne somnade å ja käkade å kollade på film sen duschade ja å sen slagga ja.

Nu är de inte alla långt kvar tills ja tr studenten, pirrigt som fan!! Iaf har inte så mycket mer å berätta.


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Åh tack Bellah! :) hoppas de är lugnt för dig men gav ut ditt nummer till en kompis som också vill fixa naglarna hos dig .. alltså det akut för hon har bal snart. själv ska jag fixa mina hos dig rätt så snart. måste låta mina växa lite till för dom förstördes så mycket efter att ha lagt tippar :( kram!

2012-06-03 @ 12:51:02
URL: http://nalanzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0