SHIET ALLTSÅ

Mors mors. Imorgon ska min syster operera tuttarna, guuud va hon måste vara nervös aså.
Hoppas att allting går bra och att hon inte dör lr att dom blir fula haha. Hon fick faktiskt barn när
hon var 14 så de är en av anledningarna till varför hon ska göra de. Jag förstår henne faktiskt på
ett sett. Själv tror ja inte att ja skulle kunna operera min tuttar, ja e nöjd me mina små mandariner
haha. Skulle ja operera nånting så skulle de nog vara att ta bort min lilla turkknöl på näsan. Annars
e ja faktiskt rätt nöjd me mej själv.

Nu ska ja ta en snabb dusch och sen ska ja lägga mej i sängen och kolla på tv och efter de ska
ja nog slaggish, ska ju till skolan imorgon så ja, måste sova. Har kollat klart på hela TB nu, fyfan
längtar redan tills nästa sesång börjar fyfan va najjs de kommer bli. Aja skriver mer imorgon
när ja e hemma ifrån skolan. God natt och sov gott era pluttar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0