Shena

Nu sitter jag i skolan och jobbar med SO men lägger in ett snabbt litet inlägg till er. Idag ska ja nog hem och sova tror ja lr nej kanske inte men ta de lungt iaf tror jag höh. I helgen blir de fest typ för mej ocj Josephine för vi fyller år på samma dag haha helt sjuk men iaf så är de, hoppas de blir najjs aså annars så vet ja fan inte vad ja ska göra hahah men men får se hur de går. Imorgon ska ja på dans audition på Cybergymnasiet i Odenplan lite läskigt men de går säkert bra, lr hoppas de iaf. Idag fick ja gå på ett litet möte med skolans studievägledare han sa att ja låg bra till för att komma in på mitt förstahandsval så de känns ju jätteskönt ligger bara typ 10-20 poäng ifrån vad dom hade förra året som intagningspoäng men dom brukar ha nästan samma så man får hoppas att ja kommer in. Aja nu ska jag jobba vidare.

Puss på rumpan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0