Josephine Josephine ..

Shulululu va händer ? Igår så var jag med Josephine. Först var Jossan och jag på Ica och handlade lite efter de gick vi hem och sen drog vi till Ösmo till Musse som var med Kamal och Mohamed. Vi kollade på nått program sen kom den där roliga reklamen om fötter hahah fan den är så rolig aså. Sen sa en person att jag skulle ringa så ja ringde idjoten och frågade vad han ville. Och ja säger bara om du är så fucking respektlös så att du inte respekterar mej och mina känslor framför dina egna så kan du fan dra åt helvete, jävla idjot att du inte fattar vad jag har varit med om och tar upp de där hur dum i huvet får man vara ? Säger bara en sak. FUCK YOU, SÅ FIN VAR DU ÄNDÅ INTE ! Efter de så åkte vi tillbaka till Nynäs och de var lite roligt för när vi skulle till tåget så gick vi en liten genväg som inte var den bästa Josephine jag och Musse skulle hoppa över ett staket med taggtråd på så Jossans leggins gick sönder haha lite roligt var det faktiskt. Sen fick vi springa till tåget för å hinna sen drog jag och Jossan hem till henne och kollade på Sex and the city. Älskar verkligen de programet alltså. Och när jag kom hem så råkade min älskade syster ge mej en liten fläskläpp HAHA tack så mycket liksom. Aja nu ska ni få lite bilder på kläderna jag köpte i Torsdags och Fredags ..

Peaace baby ♥

Klicka på bilderna för större bild



I wont chase u, I'll fuckin replace u boy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0