Hello

Men sho alla gullungar, idag vaknade ja av att ja drömde en jättekonstig dröm haha. Ja drömde att ja va i skolan med min syster och sen så ville mina lärare prata själva med mej så sin syster gick iväg och dom bara aa hur gammal e din syster ja bara 19, dom bara va har hon för problem ? Ja bara hon behöver ett jobb men hon verkar inte få några. Dom bara men de är för att hon är invandrare.. Ja bara VA FAN SNACKAR NI OM ? Dom bara aa hon är ju född i Chile ja bara va ? Ja fattade ingenting ja bara nej hon e fan född i sverige ja bara driver ni lr sen gick ja iväg och blev skit sur, förvirrad och började gråta hahaha XD Helt sjukt sen vaknade ja haha. Aja sen gick ja upp och käkade fruskost sen drog ja till Haninge med min syster och hennes kompis. Vi kom hem vid halv 5. Ja fick med mej ett par riktigt tjocka leggins hem, bra slipper man ha två på sej haha. Anyway just nu gör jag inte så speciellt mycket sitter hemma och chillish bara, tror ja ska kolla lite kläder på internet nu men vi hörs snart.

PÄÄÄÄÄÄJJS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0