Today's sentence

"För världen är du någon, för mej är du världen"


 
Jag kan inte beskriva hur mycker jag älskar dej, kanske är för att jag har svårt för att prata om känslor. Men du har fått mej att bli så jävla kär, jag kan inte släppa dej, ja vill inte släppa dej.. Du betyder så sjukt mycket. Förlora dej är de sista jag vill, vi har haft våra up's and down's. Jag kan inte föreställa mej en vardag utan dej iaf inte som de ser ut förtillfället. Du har blivit en del av mej, och tagit stor plats i mitt hjärta. Vem kunde tro att de en dag skulle bli såhär? Att de skulle bli du och jag? Glömmer aldrig dagen du sa att du älskade mej. Den dagen var en av dom bästa i mitt liv. Förlorar jag dej så förlorar jag allt..

Jag älskar dej ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaawh va söta ni verkar va ! sjukt gulliga.

hur länge har ni vatt tsm o vem e han? :)))

puss o kraaaaaam

2011-03-01 @ 21:12:04
Postat av: Bellah

Höhö tack, vi har varit tsm i snart 3 månader. Läser du mina andra inlägg så märker du nog vem de är :P

2011-03-03 @ 13:52:21
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på er? ni verkar otroligt söta tillsammans, hoppas det håller för du verkar lycklig med honom :) fortsätt uppdatera, skit bra och fin blogg!!

puuuuss :)

2011-03-04 @ 20:27:59
Postat av: Bellah

hm.. vi har inte så många bilder tsm men kanske kan lägga upp en nån dag hihi. Tack så mkt :)

2011-03-05 @ 02:39:23
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-05 @ 02:49:17
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0