Long time ago



Jag och Jossie, old picture

Hellu people, va i skolan idag som vanligt. Men det var en sak som va lite
speciell idag. Ja klippte nämligen min mami today, de blev inte så jättestor skillnad.
Men fint blev de iaf höhö. Efter skolan så drog ja hemåt. Fyfan vilket kanon väder de har
varit idag alltså. TUMMEN UPP !! När ja kom hem så käkade ja lite glass och efter de så
mötte jag Jossie, va skiiiiiiiiiit länge sen ja träffade henne så de va riktigt kul faktiskt.
Vi gick runt i nynäs och snackade, sen fick vi sällskap av Jessica och Nathalie.

Kom hem för en stund sen. Imorgon efter skolan är de lång helg, fyfan va skönt.
Då kanske jag får besök av en liten knatte, men får se hur de blir. Vi ska iaf käka
på resturang med familjen. Mysigt mysigt. Aja nu ska ja käka middag och kolla
på Bert stjärt hahah. Hörs senare.

LÖÖÖÖVE ♥

P.S bara du som förstår haha

Bubububububububu buuss 845 bububububu ....
HAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Buss 854 bububububububububububububububububuss åååbububububu... HAHHA

2010-05-12 @ 11:44:30
URL: http://micciz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0