Hah knas

Mors, i Söndags va ja på bio med min älskling vi kollade på En galen natt.
Den var ganska rolig faktiskt. Efter bion så träffade vi Koki en snabbis höhö roligt å se han igen
va typ 1 år sen om inte mer sen sist haha. Anyway, efter de så drog vi hem. Ja somnade typ direkt.

Igår så va ja i skolan och sen drog ja och solade och gissa vem som satt bakom mej på bussen ?
Haha Adam tensta, lite coolt. Fast jag har ju träffat honom förut så de va ju inte värsta grejjen men
lite roligt va de iaf. När ja hade solat så drog ja hem och kollade på Top model. Efter de så skulle jag till
nåra kompisar men exakt så blev de inte hah, de slutade med tågluffande sen hemåt.

Somnade på en gång. Just nu sitter jag i skolan och gör typ ingenting. Ska försöka fixa min
datorkunskaps uppgift så jag blir klar med den nångång. Efter de så ska ja dra till dansen och efter
de så lär jag väl rulla hemåt. I helgen blire FEEEEEST. Och på Torsdag så är jag ledig för att vi
har studiedag, fett najjs. Aja hörs sen när ja e hemma.

PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0