Shulle Bhulle

I lördags så va ja hemma hos mej själv med min fru, och tittade på film.
Hon kom vid 12 lr nått så innan de tittade ja på en skiiit bra film,
som handlade om Tina Turner och hennes uppväxt typ.
AS BRA !! Lite hemsk bara, men bra iaf.

När frugan hade kommit så tittade vi på "Jag vet fortfarande
vad du gjorde förra sommaren", den va ganska bra
har sett den ett par gånger tidigare så höhö men men.
Efter de tittade vi lite på en annan film sen däckade ja haha.
Vi vaknade vid 11 då käkade vi frukost sen drog hon "hem".
Vid 1 åkte jag till stan och mötte Sami boi, han kanske skulle
köpa min baseball jacka ni vet som ja skulle skicka
tillbaka, så han ville testa den. Vi kikade lite i nåra
affärer sen drog han hem och ja till American
Apparel och köpte ett par Zebra leggins, skiiit fina !!

Efter de så drog ja hem. Idag har ja varit i skolan som vanligt,
efter de så drog ja hem. De va värsta knaset me tågen
så va hemma vid 5, SUCK !!!
Fuck SL de blir alltid såhär på vintern aså, åååh
så irriterande. Anyway nu har ja precis käkat klart,
MUUUUMS, e proppmätt.

Ska kolla på film nu och sen duscha.

LATEEEEER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0