HAPPY VALENTINE'S DAY ♥

Hellu people, what's up ? Själv gör jag inte så mycket väntar på att Romy &
Michelle ska börja, en av mina favorit filmer. Idag är de allahjärtansdag,
så har ni haft de mysigt ? Kanske ni har varit på dejt, varit med er kille/tjej
eller kanske har ni varit själva ? Själv har ja haft en underbar helg.
I fredags va jag med min baby boo, vi hade skit mysigt. Kollade på film
och sådär. Sen kom lill frugan till mej och kollade på film med oss.

I lördags så vaknade vi vid 12, sen käkade vi frulle och sen så spelade vi tv-spel.
Och jag vann såklart höhö. Vid 5 så drog baby hem, då gick ja och frugan
hem till henne och hämtade pengar och hon duschade och så. Sen gick vi
och köpte sushi till henne sen drog vi till mej och käkade. Vid halv 10 så
drog vi och köpte lite godis och sådär. Sen hoppade vi på tåget ner mot mej
som baby och hans kompis satt på. Sen drog vi till min syster och snacka me henne
lite. Efter de så drog vi hem till mej och kollade på film och skrattade haha,
iaf jag och frugan haha. Sen somnade alla runt 3 typ.

Och vaknade idag vid halv 11, då kollade vi på film sen drog dom hem
vid 3 så ja och frun städade lite och tittade på tv sen drog hon också.
Nu har ja städat och sitter och tar de lugnt sådär.
Anyway önskar er alla en glad alla ♥ dag.

BLESS YOU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0