Morsning

Här e klockan typ 10 på morgonen å ja e skiiit trött. Har typ precis varit å käkat frukost haha.
Igår va vi ute på en ö, skit mysigt. De va skit fint väder typ 35-40 grader, najjs najjs. Vid typ 3 på
dagen drog vi hem. Käkade lite lunch och sen vilade vi lite. Sen gick vi ut och åt på en restaurang
där min mamma hade bokat bord, eftersom min pappa fyllde år igår hihi riktig gammal gubbe fan 50
nu haha. Efter vi hade käkat så drog vi till en bar, men ja drog hem efter ett tag å satt vi datan haha.
Sen kom mamma å dom så då gick vi och la oss.

Idag är de lite molnigt så vi får se vad vi ska hitta på idag, e rätt så bränd också så ja tror ja ska ta
de lite lugnt me solningen aså haha, mamma glömde å smörja in min rygg igår så ja e helt grillad just
nu. Första dagen köpte jag en ny klocka och en ny navel piercing, najjs najjs. skit billigt aså klockan gick
på typ 50 kr haha i sverige kostar den typ 200 haha. Aja nu ska ja nog ta och vila lite e fortfarande trött.

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0