ÅÅH VILL TATUERA MEJ

Aså direkt när Januari månad börjar, alltså 2011 så ska ja tatuera mej. Den första
jag ska göra så vara mitt emellan skullderbladen alltså på nacken, de ska vara en kort text.
Och de ska stå ; Love me for a reason, let the reason be love. Sen ska ja gör en på handleden
som ska stå för min mamma, pappa och syster. De ska stå ; mamma pappa syster runt hela
handleden. Fast den måste ja tänka lite till på, för ja e inte säker på att ja vill göra den.
Sen ska ja skriva Love på de högra fuck you fingret på sidan alltså, inte mitt på. De är
dom tre jag funderar på just nu :)


Kommentarer
Postat av: Ida♥

Fin blogg !:) Kolla in min please :P

2010-08-16 @ 21:07:54
URL: http://idafrestadius.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0