Jahapp



Jag & Emelie igår haha ..

Shulle, i Fredags va ja bara hemma och kollade på film, och ja måste säga
att filmerna jag såg va dom absolut sämsta filmerna ja sett i hela mitt liv. Skojjar inte.
Hahah anyway på natten vid typ 3 fick ja sovsällskap av Frugan haha. Vi vaknade vid 11 sen
drog vi till mina kusiner med familjen. Vi kom hem vid halv 6 då drog vi till henne och
hon fixade sej och sådär sen drog vi och käkade mat, muuums. Efter de så drog vi till mej
så fixade jag mej sen drog vi till Emelie som va med Vikis, Malin och Anna. Efter ett tag
så kom de dit några fler sen drog vi ut, va ute lite och sen efter ett bra tag så drog ja och
biggie och sov hemma hos mej. Vaknade vid 12 käkade sen drog biggie.

Nu ska ja dammsuga och fixa lite. Sen vet ja faktiskt inte.

Smell ya later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0