Död ?

Nej jag lever haha, har bara inte pallat blogga dom senaste dagarna.

I måndags va ja hemma för att ja inte mådde nå bra, men sen på kvällen
träffade ja snutten ett tag och sen sov hon över.

I Tisdags va ja i skolan som vanligt, efter de så mötte ja Sabine som skulle till min
skola och vara modell åt Erika. Så ja satt där och kollade en stund sen drog ja till dansen.
Nu har vi faktiskt kommit ganska långt på en dans, skit roligt. Efter dansen så drog
ja till skolan och kollade på visningen dom hade. Efter de så drog vi hem.

I går så va ja i skolan, sen ja va me några grabbar hemma hos en av dom.
Drog hem vid 8. När ja kom till tågstationen så såg ja att tåget var 20 minuter
försenat, ja ba men FAAAAAN !!! Så ja satt där och väntade och till slut kom
tåget. När ja kom hem så kollade ja på True blood och käkade. Sen
kollade ja på Andra avenyn på svtplay, fyfan de är ju jättespännande nu.
Efter de så sov jag.

Idag så hade vi typ en lektion, lr vi hade svenska och sen pratade
vi med Inger en liten stund sen fick vi gå och då hade vi två timmars
hål timme så vi frågade om vi kunde göra papperet vi skulle göra på lunchen
och de fick vi så efter de käkade vi och sen drog vi hem. Ja kom hem för
kanske en timme sen lr nått. Nu ska ja kolla på efterlyst eftersom jag missade
de igår, så ..

LAATER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0