Disappointed

Hejsan allihopa, igår skulle jag vart med en person men så blev de inte.
Jag va med min syster och hennes kompisar istället. Dom va alla hemma hos oss
och förfestade lite. Först hade jag ingen lust alls att vara med dom men Sabines kille
och hans kompis kom in i mitt rum och gick inte ut förens jag sa att jag skulle hänga me ut
och va me dom, så ja hade inte så speciellt mycket å välja på antingen ha dom i mitt
rum lr följa med ut liksom. Aja ja gick ut och drack me dom lite, sen rörde sej alla hem
till Kim och Candy så fortsatte festen där.

Dom har jättesöta illrar, ja fick hålla i en också hahah skit roligt.
Sen spelade vi Singstar, skit kul faktiskt fast de gick inte så jättebra på dom låtarna
jag inte kunde hahah men men. Efter de så spelade vi Twister hahah ja vann
alla gångerna förutom en då va mitt ben för kort så ja nådde inte pricken jag skulle
till hahah. Vid typ halv 4 på natten drog ja hem, fick sällskap av Sabine Johan och Candy
för Chakie skulle ut å gå en liten sväng. Aja när ja kom hem somnade ja typ på
direkten. De va en riktigt lyckad kväll.

Nu ska ja äta frukost och kolla på en film medans så vi hörs senare.

Puss & Kram ♥



Förresten låt rubriken tala för sej själv ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0