Saker du kanske inte visste

• Jag är skit rädd för stora spindlar
• Jag är pedant
• Jag har dyslexi (lr hur de stavas)
• När jag va liten trodde jag att prinsessor inte kunde bajsa
• Jag har haft ätstörningar (dock inte anorexia lr bulumi)
• När jag va 4-5 år höll jag på att drunka på Mallorca
• Jag sög på tummen tills jag va 7 år
• Jag var beroende av att sola solaruim för ca 1 år sedan
• Jag litar knappt på någon
• Jag är bra på att dansa, i smyg ;)
• Jag äter p-piller
• Jag samlar på kondomer
• Jag gör bort mej ganska så ofta
• Jag blev moster när jag va 12 år
• Jag har två systrar, en hel och en halv
• Jag har varit i Thailand, Lanzarote, Mallorca, Venezuela, Cypern & Egypten
• Jag äter väldigt mycket
• Första gången jag va full var nyår 07-08
• Jag har 11 hål i öronen
• Jag HATAR fiskmåsar

Så de va lite saker ni kanske inte visste om mej

Kommentarer
Postat av: Kevin

11 hål :o

2009-05-26 @ 23:21:30
Postat av: Svar till Kevin

Jajjamensan ;)

2009-07-14 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0