Dans dans och åter dans

Shena bloggen, Idag vaknade jag kvart i 6 :O vilket är väldigt tidigt för mej som egentligen brukar vakna 7 halv 8, ja va tvungen å vakna så tidigt för ja åkte ju på dans audition som var i Odenplan så va tvungen å åka 7 tåget dit. De gick ganska bra på dans provet faktiskt lr aa de tycker ja iaf .. Man får ju iaf hoppas på de. Efter de så åkte jag till stan och handlade lite nödvändiga grejjer som va ett nytt lila linne för de andra blev de lite fläckar på så köpte ett nytt, eftersom dom inte gick bort i tvätten. Sen köpte jag nya hängslen, för mina gamla hade gått sönder så nu har ja köpte mycket bra grejjer, som jag behövde så idag är jag ganska stolt över mej själv faktiskt. Aja efter stan drog ja hem och kollade på en film och åt mat sen vid typ 4 sov ja en stund för ja va så jävla trött. Vid 5 vaknade jag och gick upp och sminkade mej och sådär till dansuppvisningen vi hade på 9ornas show. Ja kom precis i tid till showen alla va jätteduktiga. Fast när jag dansade så råkade ja slå i huvet i en basketkorg, för vi hade satt upp en massa plintar som blev som en trappa som vi skulle gå ner ifrån och den va lite hög så ja slog i huvet .. Hm typiskt mej och slå i saker haha aja för övrigt så gick de bra tycker jag iaf. Ja kan lägga in en film på dansen fast de är bara träning men ändå :) Aja nu ska ja faktiskt kolla på sex and the city men ha de bra sötnosar kolla på filmen om ni har lust .. P.S jag med röd jacka/tröja ;)

Peeeace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0