Chilldag

Shölölölö ! Idag hade vi nationella i NO vet faktiskt inte om de gick speciellt bra men man får ju hoppas de, fast gör de inte de så gör de inte så mycket för de händer ändå ingenting med betyget låter lite konstigt men så är det iaf haha. Efter skolan kom min tvilling Mikis till mej och sen drog vi till kullsta och fikade med Julia och Jossan, mysigt mysigt. Sen drog Ja Jossan och Julia hem till Jossan. Sen drog jag hem å nu sitter jag här och funderar på gamla tider fyfan aså tiden går så jävla snabbt. Ja kan inte fatta att de går så jävla snabbt. Ja kom och tänka på en sak, alla vet att kärlek är ett stort spel som man antingen blir lycklig lr sårad av. Men om man nu vet att man kanske blir sårad vrf riskerar man då att bli de ? De är ganska konstigt egentligen, okej jag fattar man gör de för att man tycker om personen men ändå liksom de är rätt så skummt faktiskt. Aja nu ska ja kolla på tv.

See yah madda fukkah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0