Sex and the city

Hejsan bloggen sorry att ja inte blogga igår men orkade inte. Ja, Jossan & mamma va ju och handlade ny garderob till mej igår den va jättefin. Sen köpte ja en ny spegel SKIIIT FIN, en massa galjar ett nytt påslakan och lite annat sen de bästa av allt .. SEX AND THE CITY BOXEN :D JAAA ! Har fan letat överallt efter den och nu äntligen är den min YEEES :) Aja sen drog vi hem, och innan vi åkte till Jysk och handlade allt så va jag och Jossan i Nynäs på lindex så ja köpte ny foundation, en mascara och nagellack :) Idag så va ja i skolan till typ 11 sen drog ja hem och hämtade pengar och drog till Haninge för ja skulle på ett möte. Efter mötet gick ja och handlade litegrann, ja köpte en tröja från HM från den där AIDS fonden saken skit fin va den sen köpte ja några ringar från Gina också jättefina. När ja kom hem blev ja skit sur för min pappa orkade inte sätta ihop min garderob idag å han ska till Gotland imorgon så han hinner inte sätta ihop den då heller han säger att han ska göra de på Söndag men de skiter ja i. Ja och mamma ska fixa ihop den imorgon varesej hon vill lr inte haha. Sen skicka Josephine sms och frågade om vi skulle sola så vi åkte och solade en stund och sen drog vi hem snart ska ja göra manikyr hoppas de blir bra fan ni får se resultatet om de blir bra sen ska ja kolla på sex and the city. Men hare så bra så länge.

Love to you baby ♥

Klicka på bilderna för större bild




Grejjerna ja köpte, Och nagellacket i mitten är inte orange den är rödrosa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0