Midsommar imorgon da

Hejsan bloggen, idag vaknade ja ganska sent ställde klockan på 11 men hörde sen att de regnade så ja sov till halv 4 istället haha. Efter de så åt ja frukost sen fixade ja mej och tog tåget till Rotebro med Josephine. Vi köpte en platta öl som vi tänkte dricka imorgon eftersom de är midsommar å då är de nästan ett måste och festa, lr vad tycker ni ? Jag och Jossan plus min familj min systers pojkvän och hans syster och hennes pojkvän och sen några släktingar kommer att vara utanför Vaxholm på mitt sommarställe och fira midsommar så hoppas de blir fint väder så man kanske kan ta ett midsommarnatts dopp i vattnet ;) Å eftersom vi kommer vara där under midsommar så kommer ja inte kunna blogga så mycket :/ men ja skriver när jag kommer hem igen. Imorgon så ska ja och Jossan först till Haninge för ja ska köpa en ny klänning som ja kan ha på mej imorgon. Efter de så ska ja hem och typ packa ner lite grejjer sen ska vi åka runt 4 halv 5. Aja nu ska ja packa lite men skriver nog mer imorgon.

Peace & Love baby ♥

Tror de blir någon av dom här klänningarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0