Home again

Hejsan allihopa nu är ja hemma igen från en ganska rolig midsommar. De första vi gjorde när vi kom ut va å snacka lite med min syster sen gick vi in och böt om till lite tjusigare kläder de va ju trots allt midsommar haha aja efter de så drack vi sen va de mat efter maten spelade vi öl spelet och lyssnade på musik och pratade. Efter ett tag gick alla in utom ja och Josephine som satt kvar ute i regnet en timme efter alla hade gått in så somnade dom typ. Sen gick ja och Josephine in och ville grilla mashmallos men de va för sent och tända öppna spisen då så vi gick och la oss i stället. Vi sov i samma rum som min mamma och pappa och min pappa snarkar som en jävla gris så vi fick säga tyst typ hundra gånger och Jossan kunde inte sluta skratta när ja sa de så varje gång ja sa de så blev pappa tyst men Josephine började skratta istället haha knaaaaas aså aja anyway efter ett tag så va alla tysta och sov. Vi vaknade runt 1 idag och gick upp och käkade en rejäl frukost. Efter de så gick vi ner till båtarna och kollade när min syster och dom andra fiskade sen gick vi upp och hämtade årorna och åkte ut med lilla jollen haha skit roligt precis när vi hade kommit ut en bit med båten så började min systers pojkvän min systers kompis pojkvän och min kusin att skvätta vatten på oss så vi blev helt blöta .. SKIT KUL .. Not, aja sen när vi hade kommit ut en bit där ingen kunde se oss så tog vi av oss tröjorna och solade i bh och byxor. Sen åkte vi ut till en liten stenö lr va man ska säga och solade lite där så våra kläder fick torka lite. Efter en stund så åkte vi tillbaka och gick upp och bytte kläder sen åt vi middag som blev ganska tidig sen sminkade vi oss lite sen drog vi till båten. Vi åkte båt till stan som tog ca en timme sen gick vi till tunnelbanan och när vi kom till T-centralen så mötte vi en kompis som hängde med oss och handla Coca Coola. Efter de gick vi till tåget och åkte hem. Nu sitter ja äntligen hemma med skit ont i axlarna och nacken, och ska snart fixa lite nudlar snart kommer Jossan och vi ska nog kolla på film och ta de lungt tror ja aja nu ska ja laga nudlar.

See yah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0