HAPPY BIRTHDAY TOO ME !

SHOHO, hej alla blogg läsare idag är det min och Josephine gascon's födelsedag så grattis till mej och Jossan ! Idag så vaknade ja typ kvart över sju halv åtta av att Cazzandra, Sabine och mamma kom in och sjöng för mej :D Efter de åt vi tårta och ja öppnade presenter. Jag fick 3 par troser fast ska byta ett par(bild på dom kommer längre ner i inlägget)sen ett par örhängen som ja också ska byta och ett guld kors som ja redan fått tillbaka pengarna för. Efter skolan så åkte jag och Jossan till Haninge och handlade lite för pengarna vi hade fått i present, ja köpte en ny tröja som ni ska få se bild på längre ner. Efter de drog vi till Willys och handlade lite godis och annat. Snart ska ja äta mat sen lite mer tårta .. Mmm swardsvald, lr vafan den heter haha XD I morgon blire ny garderob YEEES ! Verkligen väl behövligt haha eftersom de är proppfullt skojjar inte ni ska få se skillnaden sen när den nya är inne i rummet :) Aja nu ska ja äta och kolla på film kanske skriver senare.

Puss & Kram baby ♥


  
Hah de va ett tag sen man va så liten :D

Klicka på bilderna för större bild



Bilder på de ja Köpte & trosorna jag fick sexiga vah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0