Jahapp

Shena, igår va ja och mamma i stan och snackade med några från gymnasieintagningen. Efter de så gick vi och handlade lite, ja köpte en väska, ett par leggins, ett skärp, en tröja och ett par örhängen. När vi hade handlat klart så drog vi hem. När ja kom hem så fixade jag mej sen drog ja och brudarna till Alby en stund och va med några kompisar sen va vi i Fittja med några andra kompisar. Först va vi ute och drack lite, sen gick vi in och chillade. Efter ett tag råkade ja somna sen vaknade jag igen och gick och la med brevid Julia sen somna jag igen. Vi vaknade vid 8 lr nått då gick vi till tåget och drog hem. Kom hem vid halv 11 då gick ja och sov sen råkade ja stänga av klockan i somnen så ja vaknade klockan halv 3 av att mamma kom och väckte mej. Sen gick ja ut och solade en liten stund och nu sitter jag här.

Har inga planer för dagen, än så länge. Men ja tror ja ska ta de lungt idag bara. Men man vet ju aldrig kanske hittar på nått. Aja nu ska ja damsuga men skriver mer sen hare bra så länge.

Peace ♥

Här är sakerna jag köpte.


Kommentarer
Postat av: Mickis

bajskorv vart köpte du väskan

2009-07-23 @ 00:00:55
URL: http://miiqaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0